fbpx

Wie zijn wij

De oprichting Fruitzaam gifts

De oprichting van Fruitzaam gifts is ontstaan vanuit vriendschap tussen Rutger Vogelezang en Said Hatuina. Rutger had al de nodige operationele kennis en ervaring in de duurzaame sector. Said een commerciële achtergrond in de Human Resources. Met deze mix van ervaring werd dan ook in 2016 het nieuwe business concept Fruitzaam gifts geboren met als doel een glimlach bezorgen met de meest luxe en mooiste fruitmanden. De naam Fruitzaam is bedacht vanuit drie kernwaarden: voedzaam, duurzaam en zorgzaam. Deze kernwaarden zijn tot op de dag van vandaag in het gehele bedrijfsproces nog zichtbaar. Inmiddels is Fruitzaam gifts een begrip geworden in het versturen van luxe fruitmanden door heel Nederland.

Nog meer keuze uit cadeaus

Dit zorgzame en mooie gebaar hebben we breder getrokken met nog veel meer mooie cadeaus. Onze missie: Cadeaus die net als de kracht van fruit dagelijks voor dezelfde mooie glimlach zorgen. Bij Fruitzaam gifts kan je naast fruitmanden nu ook bloemen, helium ballonnen, geboorte cadeaus, thee pakketten, chocolade, beauty producten, verzorgingsproducten en diverse cadeaucards versturen. Onze collectie bevat cadeaus voor elk moment. Of je nou een cadeau besteld als bedankje, om iemand te feliciteren, om iemand beterschap te wensen of voor een zakelijke relatie, voor elke gelegenheid hebben wij de beste en mooiste cadeaus. Voor de finishing touch kan je op diverse manieren het cadeau personaliseren. Zoals je ziet, wij gaan altijd voor een goud resultaat en de mooiste glimlach.

Onze boodschap

‘Je bent goud waard’, dat is de boodschap van Fruitzaam gifts. Deze boodschap geldt niet alleen voor de verzender van een cadeau, maar ook voor diegene die een cadeau ontvangt. Door een cadeau te geven, laat je aan iemand zien dat je aan hem of haar denkt. Dit is goud waard, want liefde en waardering laten zien is ontzettend belangrijk in hedendaagse maatschappij. Show some extra love! Bovendien is het cadeau dat je namens Fruitzaam gifts wilt geven niet zomaar iets. Je geeft het omdat die persoon het verdient. Kortom, de ontvanger is ook goud waard.