fbpx

Klantenservice

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Annuleren, Algemeen, Bestellen, Betalen, Bezorgen

Wat zijn de voordelen van Fruitzaam gifts?

Er zitten voordelen aan Fruitzaam gifts. Zodra je je registreert, ontvang je automatisch een e-mail met 5 euro korting voor een product naar keuze. Daarnaast hebben we een spaarpunten programma. Als je iemand een glimlach bezorgt  met onze één van onze gifts, ontvang je van ons gouden punten omdat jij goud waard bent. Daarmee spaar je voor leuke kortingen. Fruitzaam gifts gaat altijd voor een goud resultaat, kwaliteit en service staat dan ook hoog in het vaandel.

Heeft Fruitzaam Gifts een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Hier vindt u onze algemene voorwaarden.

Hoe bestel ik een product?

Hierbij een handig stappenplan van hoe jij een product besteld!
Stap 1: Kies een cadeau uit ons prachtige assortiment.
Stap 2: Maak het cadeau helemaal af door extra producten toe te voegen.
Stap 3: Personaliseer het cadeau en voeg er een leuke kaart bij.
Stap 4: Kies een bezorg datum en reken af.
Stap 5: Je product wordt bezorgd. Je bent goud waard, je hebt iemand heel blij gemaakt.

Hoe werkt bezorgen?

Kies een bezorg datum en bezorgadres wanneer je afrekent. Bedenk zelf wanneer de persoon die jij wil verrassen thuis is of op zijn werk. Wil je het cadeau niet thuis laten leveren maar aan een bedrijf of iemands werk geef dit dan aan bij het verzend adres. Bestel tot 23:59 en jouw cadeau wordt de volgende dag nog geleverd (uitgezonderd zondag). Wij kunnen tot 98% garanderen dat uw pakket op de juiste dag wordt geleverd. Uiteraard ontvang je nog netjes een Track en Trace om de bestelling op de voet te volgen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij hanteren per pakket €4,95 aan verzendkosten. Voor brievenbus post hanteren we €3,95 per pakket . Wij kunnen tot 98% garanderen dat uw pakket op de juiste dag wordt geleverd.

Heeft u een klacht?

Indien een cadeau is beschadigd (de verpakking uitgesloten) of het voldoet niet aan de omschrijving dan hebben wij een 100% tevredenheidsgarantie. Stuur  klantenservice@fruitzaamgifts.nl binnen 24 uur na levering foto’s en een beschrijving van wat er niet goed is gegaan. Onze kwaliteitsmanager zal dit onderzoeken en ervoor zorgen dat uw klacht wordt opgepakt en netjes wordt afgehandeld. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Zakelijk bestellen

Wij bieden een ideaal inkoop platform aan voor cadeaus en attenties voor elke gelegenheid. Wil je een relatiegeschenk met logo en leuke kaart versturen naar meerdere relaties of collega’s dan kan dat bij Fruitzaam gifts.
Onze enorme ervaring op de zakelijke markt zorgt voor een goud eindresultaat. Of het nou gaat om een leuke fruitactie of een gepersonaliseerd cadeau met bedrijfslogo, wij zorgen voor het beste en meest professionele resultaat.
Neem contact op met onze afdeling verkoop@fruitzaamgifts.nl of vraag een offerte aan.

Tot wanneer kan ik bestellen om morgen te laten bezorgen?

Op maandag tot en met donderdag is het voor 23:59 besteld, de volgende dag bezorgd. Op vrijdag vóór 16:00 uur is zaterdag geleverd en bestel je in het weekend dan wordt het op maandag geleverd.

Hoe retourneer ik een product?

Op onze niet-gepersonaliseerde producten is het herroepingsrecht van toepassing zoals omschreven in de Richtlijn Consumentenrechten.
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons, de ondernemer, geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@fruitzaamgifts.nl.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en staat retour ontvangen is. Gepersonaliseerde producten en producten waarvan binnen de bedenktermijn de (vers of zweef)garantie vervalt of houdbaarheidsdatum eindigt (zoals bloemen, taarten, fruitmanden, ballonnen en bonbons) zijn uitgezonderd van herroepingsrecht. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor verdere informatie.
 
Onze gegevens
Schaapherderweg 17n
2988 CK Ridderkerk
Nederland
+31 (0) 85 043 86 00
KVK-nummer: 66360935
Btw-nummer: NL856512679B01

De waardering van www.fruitzaamgifts.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.9/10 gebaseerd op 1306 reviews.